18 Okt 2011

that thing...

wah aku semakin seronok..nk upload pic...budak baru belajar...benda nie..mmg aku seronok nak buat...pulak² klu menjadi...lagi seronok pada aku buang masa x tentu pasal..meh tengok apa benda yg aku buat....org lain dah lama buat...tp aku terhegeh..² nk buat jugak...he..hewah aku semakin seronok..nk upload pic...budak baru belajar...benda nie..mmg aku seronok nak buat...pulak² klu menjadi...lagi seronok pada aku buang masa x tentu pasal..meh tengok apa benda yg aku buat....org lain dah lama buat...tp aku terhegeh..² nk buat jugak...he..he..

 nie benda yg diperlukan bila nk buat benda² gini...klu x de susah skit kerja....ermm mmg susah
klu x de...ha..ha..acah jer...cuba tgok betul²....

gunting
kain denim..
glue gun..
butang...utk dekor...

 hah...nie lh benda nyer...klip rambut dr kain denim...lagi senang citer...kain jean
lebih kain...cantik kan...

 tarrrrraaaaaaaaaa...ni model aku...dh posing....jimat $$$$$$$$$....buat sendiri...klu nak duit
lebih ble jual....wah..pandai x aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan