17 Okt 2012

someone special

hi..fellow...kadang² kita terfikir...sahabat sejati...tp siapa sahabat sejati tu??...macam pelik je bunyi nyer kan...bagi saya definasi sahabat sejati tu...ialah org yang sanggup bersusah payah dengan kita...bukan time nak besenang-senang je kan...tp sahabat sejati saya tentu..lah my hubby...yg sanggup berkorban masa & juga wang ringgit semua kerana saya ...susah senang bersama saya...terima kasih x terhingga utk suami ku...budi mu x terbalas oleh ku...susah nk cari sahabat cintaku yg sorang ni...kasih sayang yg melimpah ruah..penuh supportive..bisness kecil-kecilan ini pun..semua kerana nya...dah..dah..melalut lak aku ni...

sahabat sorang ni pulak..pun ok gak..special jugak..ble bawa berbincang macm² benda...baru jumpa sejam mcm dh kenal lebih 10tahun...oh ya saja je nak korang semua skodeng pattern ni...


 modern 




 retro



must have


pattern yang telah dipilih oleh sahabat ku ini...tungguuuuuuuuu...ya...(mesti ramai yg telan air liur bila tengok buku ni kan..??)
ni lah sahabat yg ble ku rujuk pasal jahit menjahit ni....(nama rahsia)...tggu dia bagi green light dulu...saja nak bg suspens...till then tataaaaaaaa.....bye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan