2 Apr 2016

assalam...
lama betul lah x bersiaran...dah jd sesawang dah...bz dgn kerja bagai..mmg x berkesempatan nak upload everything...
saya seperti biasa masih berbisnes..tengah sibuk nak upgrade biz...
dengan langkah seterusnya nak expand bisnes walaupun kecil...he..he...

perancangan ALLAH...tu luas utk umat nya kan??
fb pages sy macam biasa lah masih sibuk...dengan kerjaya saya..memerlukan saya beri komitmen sepenuhnya...

if ada yg nak respond dgn fast & laju..boleh wassap saya no ni..0132194454...saya akan melayan anda dengan jayanya...

dengan gst...kat negara kita ni banyak item keperluan jahitan mendadak naik...minyak naik lagi...tapi x per...
boleh bincang harga dengan saya...pola-pola still mcm biasa masuk malaysia...he..he.. 

akhir sekali sapa-sapa boleh diy baju sendiri...tiada istilah give up ok...ni saya nak belanja pic...baju kurong moden..simple jer...



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan